keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Lisää valmistuneet

Kuvasin muutamia kauan sitten valmistuneet työt.
 Novitan silmu kauluri on oikein hyvä lämmittämään viime talvena, mutta olin hiukan pettynyt siihen, että en saanut sen näyttämään kuin Novitan lehden kuvalta. Ystävä siihen, että kuvia varten olivat varmasti laittaneet kauluria niin kauan kunnes se on edustavan näköinen. Pettymys. :(

 Nämä lapaset olivat ensimmäiset neulomani ja olen siihen tyytyväinen. haluaisin ommella siihen vielä joitakin värikkäitä nappeja tai kukkia. saa nähdä toteutuuko jonkinlainen koristelua sitten joskus. :)

3 kommenttia:

  1. Kauniita käsitöitä olet tehnyt :) Mulla olisi tavoite alkaa seuraavaksi harjoittelemaan lapasten neulomista, kunhan olen saanut sukanneulomistavoitteeni ensin täyteen.

    VastaaPoista
  2. Kauniita töitä. Olen itse huomannut saman tuolla Novitan kuvissa. Olen kerran tehnyt erään villatakin Novitan ohjeella ja huomasin, kun sain sen valmiiksi, että takki näyttää hyvältä vain silloin kun on yhtä hassussa asennossa kuin kuvassa ollut malli =D Kauniita kuvia sinulla täällä.

    VastaaPoista
  3. Maija, odotan kuviasi tavoitetöistäsi :)

    Pirjo, joo se on minusta ikävää huijaamisen makua vaikka pitäisi itse tietää, ettei kaikkeen näkemäänsä pidä luottaa.

    VastaaPoista